Rosna zyski Multimedia Polska.

Przychody Multimedia Polska po 9 miesiącach 2007 r. wynios?y niemal 308 mln z?. Skorygowany zysk EBITDA przekroczy? 153 mln z?. Dynamicznie rośnie liczba sprzedawanych us?ug (RGU) dzi?ki wzrostowi organicznemu Spó?ki, a tak?e akwizycjom. Multimedia Polska zyska?a w ostatnim kwartale 45 tys. us?ug, a ?ączna liczba RGU na koniec kwarta?u wynosi?a niemal 920 tys. Szybko rośnie sprzeda? nowoczesnych us?ug cyfrowych: cyfrowej telewizji kablowej, dost?pu do internetu, telefonii VoIP, a ostatnio równie? Video na ?ądanie.

- Z kwarta?u na kwarta? dynamicznie rosną przychody i zyski Multimedia Polska. To efekt wzrostu organicznego wynikającego z budowy nowych sieci i znaczącego usprawnienia struktur sprzeda?y, a tak?e realizowanych akwizycji - mówi Andrzej Rogowski, Prezes zarządu Multimedia Polska. - Spodziewamy si?, ?e pozytywne tendencje b?dą kontynuowane w kolejnych kwarta?ach. Mo?liwe jest nawet przyspieszenie wzrostu - dodaje.

Wraz z przychodami zwi?ksza si? najwa?niejszy wska?nik operacyjny, skorygowana EBITDA (zysk operacyjny plus amortyzacja pomniejszony o jednorazowe zdarzenia). W III kwartale 2007 r. EBITDA wynios?a 53 mln z?otych bijąc tym samym historyczny poziom z II kwarta?u kiedy to ukszta?towa?a si? na poziomie ponad 51 mln z?. - Nadal redukujemy koszty, co w efekcie skutkuje szybszym wzrostem wska?nika EBITDA ni? przychodów - mówi Andrzej Rogowski.

Multimedia Polska w kwietniu tego roku podj??a strategiczną decyzj? o budowie w?asnych struktur sprzeda?owych. Sprzeda? bezpośrednia, która zlecana by?a dotychczas podmiotom zewn?trznym, obecnie znajduje si? w strukturach Spó?ki. Najlepsi przedstawiciele handlowi zostali zatrudnieni na umowy o prac?, a ich wynagrodzenie zale?ne jest od uzyskiwanych wyników.

- Dziś ju? wiemy, ?e ta decyzja by?a s?uszna. Widzimy wymierne efekty. Zyskaliśmy ponad 26 tys. us?ug netto bez uwzgl?dnienia akwizycji, podczas gdy w II kwartale by?o to nieca?e 12 tys. RGU - mówi Prezes Andrzej Rogowski. - Obserwując wyniki sprzeda?y w IV kwartale, spodziewamy si? przyspieszenia tempa sprzeda?y nowych us?ug - dodaje. W wyniku wzrostu organicznego i zrealizowanych akwizycji, w III kwartale Multimedia Polska zyska?a 45 tys. us?ug (RGU) i ?ączna ich liczba wynios?a niemal 920 tys. Baza abonentów Spó?ki liczy ju? 626 tys. - Dynamicznie rośnie liczba naszych klientów i jeszcze szybciej liczba sprzedawanych us?ug. Spodziewamy si?, ?e najbli?sze miesiące przyczynią si? do przekroczenia bariery 1 mln RGU - komentuje prezes Rogowski.

Wprowadzenie nowych produktów, takich jak cyfrowa telewizja kablowa, a tak?e us?ug dodanych takich jak telewizja wysokiej rozdzielczości (HDTV) i Video na ?ądanie (VoD) powinno znacząco przyczyni? si? do wzrostu liczby abonentów i sprzedawanych us?ug w kolejnych kwarta?ach. - Nie zamierzamy na tym poprzesta?. W planach mamy uruchomienie kolejnych zaawansowanych us?ug cyfrowych. Ju? nied?ugo nasza telewizja cyfrowa stanie si? w pe?ni interaktywna m.in. poprzez wprowadzenie mo?liwości zakupów za pośrednictwem telewizora (T-commerce) czy mo?liwości przeglądania programów telewizyjnych zarejestrowanych w ciągu tygodnia (Time-Shift TV) - mówi Prezes Rogowski.








http://wksm.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=9