Komorkowy wyscig na gwiazdkowe promocje.
Dla operatorów komórkowych nadszed? gorący czas przedświątecznych promocji. W tym roku regu?y rywalizacji zmieni?y si? - czytamy w dzisiejszym wydaniu "Dziennika".
G?ównym celem trzech najwi?kszych firm nie jest ju? zwi?kszanie liczby abonentów, ale zatrzymanie dotychczasowych.
Nasycenie na rynku komórkowym na świecie na koniec trzeciego kwarta?u si?gn??o 105 proc., a presja ze strony operatorów wirtualnych stale rośnie. W tej sytuacji Plus, Orange, i Era koncentrują si? na zwi?kszaniu mar?y zysku, oferując coraz bardziej wyrafinowane telefony i us?ugi multimedialne.
Budowaniu lojalności klientów s?u?y? mają prezenty w postaci dodatkowych minut. Przed Gwiazdką Orange da swoim abonentom pul? bezp?atnych rozmów z trzema wybranymi numerami na 3 - 12 miesi?cy.
Plus odpowiada promocją "pakiet na świ?ta w taryfach Kubali" oraz us?ugą "Konto Rodzinne".
|
|