Coraz wiecej osób czyta Dziennik.

Istniejący na rynku od kwietnia 2006r. DZIENNIK Polska Europa Świat skupia wokó? siebie coraz liczniejszą grup? czytelników. W okresie od maja do września 2007r. DZIENNIK odnotowa? 28%-owy wzrost czytelnictwa przeci?tnego wydania w porównaniu z analogicznym okresem ubieg?ego roku. Przeci?tne wydanie ma blisko 900 tysi?cy czytelników. W tygodniu DZIENNIK czyta średnio ponad 2,2 mln osób.

DZIENNIK cieszy si? powodzeniem nie tylko wśród czytelników, równie? reklamodawcy darzą tytu? coraz wi?kszym zaufaniem. DZIENNIK odnotowuje coraz wi?ksze wp?ywy z reklamy. We wrześniu 2007r. sprzeda? powierzchni? reklamową za rekordową kwot? 18,5 miliona z? i tym samym znalaz? si? na drugim miejscu wśród dzienników pod wzgl?dem przychodów z reklam. Wrześniowy wynik jest o 126% wy?szy od przychodów zrealizowanych we wrześniu 2006r.

DZIENNIK to równie? silne medium opiniotwórcze, od wielu miesi?cy w czo?ówce najcz?ściej cytowanych mediów; a to dzi?ki ekskluzywnym informacjom oraz obecności na ?amach najlepszych dziennikarzy, publicystów i uznanych obserwatorów ?ycia publicznego: Piotra Zaremby, Cezarego Michalskiego, Jerzego Pilcha, Micha?a Karnowskiego, Moniki Olejnik, W?adys?awa Bartoszewskiego, Marcina Króla, Jadwigi Staniszkis, Umberto Eco, Guy'a Sormana i wielu innych.







http://wksm.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=3